zaterdag 1 september 2012

Tekenen is verslavend?


Ik ben de hele dag, met tussenstops aan het tekenen geweest. Zou het misschien verslavend kunnen zijn?
In iedergeval gaat het volgens mij wel lekker met mijn nieuwste tekening. Ben een tijdlang zoekende geweest naar de juiste kleurcombo, en ik denk dat deze kleuren wel kloppen. Hij is nog lang niet af, maar dan heb je alvast een idee welke kant het opgaat. ^^

~----------~

Helaas wordt de Expo in Almere opgeheven, maar de mooie kant van een faillissement is dat je als klant zijnde veel korting krijgt op de laatste spulletjes in de winkel. Zo heb ik wat kunnen kopen wat ik al een tijdlang wilde hebben maar te duur vond. Morgen zal ik het showen aan jullie, eerst nog een mooi plekje voor dit object vinden in mijn kamer. ^^

Fijne avond nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten