vrijdag 31 augustus 2012

Opgeruimd werkplek = opgeruimd hoofd


Woohoo! 1000 views op mijn blog gehad! Een nieuw record voor mij. ^^ Dankjewel iedereen! Nu nog meer volgers en ik ben een gelukkig mens. :D Ik weet wat beters; de 10de volger krijgt een silhouet van zichzelf kado! Wie wilt dat nou niet. ^^

Ik zit trouwens wel in een crisis. Nog beter gezegd, in een ruimtegebrek crisis. Tegenwoordig staan er verscheidende kruidenpotten op mijn bureau gestald, een stapel nieuwe boeken en teveel tekenspullen. En rommel in mijn kamer = rommel in mijn hoofd. Bah.
Mijn slaapkamer is op zolder, met een hoog schuin dak. Daarom probeer ik nu een oplossing voor mijn ruimtegebrek in de hoogte te zoeken, maar dat blijkt nog verdomt lastig te zijn! Heel Ikea en verschillende kringloopwinkels doorgelopen, maar helaas niet kunnen slagen. Nog even doorzoeken dus. Ondertussen is het natuurlijk erg leuk om inspirerende plaatjes te zoeken. ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten