zondag 2 september 2012

Ikea gekte

Ellebogen, Zweedse balletjes, rennende kinderen, 'binnendoor' routes, steeds maar teruglopen, lange rijen, gratis thee, stinkende mensen, knappende ballonnen.


Ik ga nooit meer in het weekend naar Ikea Amsterdam (behalve bij noodsituaties).


Pff, wat een drukte zeg. Ik moest nogsteeds een oplossing voor mijn teveel spullen in een te kleine kamer hebben, daarvoor ben ik vandaag met mijn ouders en zusje naar de Ikea geweest. Ik ben helaas niet zo goed in keuzes maken (nooit geweest), dus we bleven maar heen en weer lopen. Want ja, dat was toch ook een optie. Maar waar hing dat ook alweer? Nee, we moeten hierdoor, hè, waar zijn we nu weer? Hier waren we net ook al. En overal druk met mensen, tot de kleinste kamertjes aan toe. Die Ikea moet toch zeker elke dag een dikke omzet hebben.
Ik ben uiteindelijk geslaagd voor 2 lange planken, i.p.v. een dure constructie. Ik heb nogsteeds een probleem met kleine spulletjes, maar mijn potten en boeken kan ik nu in iedergeval kwijt. Foto volgt later.

Maar ik wil niet meer in het weekend naar Ikea. Dan mis ik maar een rondlopende beer, ballonnen en gratis Zweedse balletjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten