maandag 13 augustus 2012

Orchideeën en vlinders

Zo. Nu ben ik officieel 21. Ze zeggen ook wel dat je dan echt volwassen ben, maar volgens mij blijft iedereen wel een beetje kind van binnen. Ik in iedergeval wel, ik heb het zelfs nodig als een bron van creativiteit ^^

Zaterdag heb ik visite over de vloer gehad, ik ben enorm verwend met kado's. Ik heb veel spullen gehad voor mijn camera, maar ook een stitchtas (uit Disney ^^), 21 tekeningen van olifantjes, foto's van mij en mijn vriend in Parijs (heeft hij snel gedaan!) en nog veel meer.

Zondag heb ik mijn nieuwe spullen voor de camera kunnen uitproberen in de Orchideeënhoeve. Dat is een hele grote kas die prachtig ingericht is met bloemen, planten, watervalletjes. Ze hebben ook de grootste vlindertuin van Europa. Ik heb prachtige foto's kunnen maken, hier een paar (na een zeer strenge selectie^^).





















Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten