woensdag 15 augustus 2012

Shop & Read

Het overdekte winkelcentrum bij Oberhausen is echt een walhalla voor shopmensjes like me. En als er dan ook nog het laatste staartje Sale in de winkels hangt.... Tja, laten we het erop houden dat ik op ondergoed na twee compleet nieuwe outfits zou kunnen aantrekken van mijn nieuwste aanwinsten. ^^ Vooral de aquajurk van Mango ben ik erg blij mee, chic en vrijetijds ineen. Daarbij heb ik passende nagellak van Kiko gekocht, dus ik ben helemaal in de zeekleuren :) Ook nog een superschattig kado voor mijn (schoon)neefje gekocht, dus toen ik gisteravond laat thuiskwam was ik zogoed als platzak :P


Vandaag heb ik veel gelezen. Vorige week ben ik begonnen met De Theeroos van Jennifer Donnelly, en vandaag heb ik deel twee De Winterroos gelezen. Leuke en spannende historyromans, precies mijn favoriete soort boeken. Alleen romannetjes heb ik een hekel aan, alleen history vindt ik meestal saai, maar een combi van beide met een aardige spanningsboog en een niet gelijk duidelijk plot; heerlijk. En het mooie is, er is nog een deel :D

Helaas heb ik hierdoor dus weer niet geschilderd. :P Ik wil een foto uit Parijs naschilderen als een soort aandenken. Nu heb ik nog mooi de tijd daarvoor, want over 2 weken begint mijn school alweer. Ach, morgen is weer een dag :)

Note: Ik heb een nieuw verhaal voor Online Galerij geschreven over Parijs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten