vrijdag 10 augustus 2012

Kaassssstaart

Ik heb maar een paar minuten de tijd om te bloggen, want binnen 10 minuten gaat de wekker van de oven af. Mijn witte chocolade cheesecake is daar op dit moment nog druk bezig heerlijk gaar te worden. Ik hoop dat het goedgaat, normaal gesproken blijf ik meer bij de kwarktaarten hangen ^^. Maar omdat ik zelf zo gek ben op cheesecake, en ik morgen mijn verjaardagsvisite over de vloer krijg, maak ik dus nu deze taart.

Ik vindt de naam alleen zo slecht. Als ik aan cheesecake denk, zie ik een kaasgesmolten cake voor me. En de echte cheesecake komt daar niet eens in de buurt van. Naja, zal wel een of ander slimmerik zijn geweest die de naam heeft bedacht ;)

Ik weet niet zeker of ik morgen kan bloggen, zoals ik net al zei krijg ik morgen visite over de vloer. 12 Augustus wordt ik namelijk 21, en morgen vier ik het al voor de familie. ^^

Ik moet weer naar beneden, wekker gaat zo af! Adieu ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten