donderdag 9 augustus 2012

Back in Holland

Ik ben weer terug in mijn vertrouwde fijne Nederland ^^. 7 dagen lang heb ik samen met mijn vriend de benen uit het lijf gelopen in Parijs, om zoveel mogelijk te kunnen zien. En ik moet zeggen, mijn lijstje To Do is op 1 klein puntje na helemaal doorgelopen! En het waren er veel ;)

Hier een 'kort' lijstje wat we allemaal hebben gedaan/gezien;

  • Eifeltoren
  • Sacré Coeur
  • Champs Elysées
  • Montmartre 
  • Arc de Triomphe
  • Les Invalides
  • Notre Dame
  • Louvre
  • Museé d'Orsay
  • Place de la Concorde
  • Maison de Victor Hugo
  • Les Halles
  • Disneyland Paris
  • Bijna alle metrostations
  • Marché aux Puces in Clignancourt
Zoals je kunt zien hebben we best veel gedaan. :P We hebben voornamelijk op water, brood en crêpes geleefd, zeker het laatste is zoooo lekker ^^.

Ik ga niet alles vertellen, want dan heb ik de rest van de avond nodig. In plaats daarvan wil ik graag een aantal foto's met jullie delen, hopelijk geeft dat een duidelijk beeld hoe fijn onze vakantie was :D























Geen opmerkingen:

Een reactie posten