vrijdag 6 juli 2012

Tangled

Ik wordt meestal heel blij van Disney films, zeker een paar staan in mijn lijstje van favoriete films. Denk aan Mulan, Pocahontas, Beauty and the Beast, Lion King, Spirit Away en sinds een jaar ook Rapunzel. Ik heb hem nu meer dan 6 keer gezien (niet expres, alleen de eerste keer). De humor en de liedjes zijn super in de film, evenals de graphics.
Vandaag heb ik het liedje When will my life will begin in het Nederlands geleerd, ik wordt erg vrolijk van dit liedje. Op dat moment lijk ik wel een beetje op haar, ik wil ook zoveel doen :P

Toevallig kwam ik op Youtube een kort (vervolg)filmpje van Tangled tegen, van haar huwelijk. Ik wist helemaal niet dat dit filmpje bestond, en ik wil het nu graag met jullie delen. Als je Tangled zoiezo niet heb gezien, heb je bij deze huiswerk voor dit weekend. ^^


Een korte update van Turtle City, snijwerk is klaar maar ik ben de details kwijt... Ben dus nu aan het uitzoeken hoe ik dat het beste kan oplossen. Zit niet echt mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten