zaterdag 7 juli 2012

Turtle City

Eindelijk is mijn Turtle City af. Begonnen als een grappige schets tijdens het tekenmiddagje bij een vriendin, tot uiteindelijk een 5delige silhouet tekening. Ik heb er veel ruzie mee gehad, heel veel tijd ingestoken maar nu is hij dan klaar. Ik moet hem eigenlijk alleen nog netjes inscannen, maar dat doe ik wel een ander keertje (wanneer ik tijd teveel heb).

Materialen: dik gekleurd papier, wit/grijs potlood en waterverf. Papier heb ik m.b.v. een klein stanleymesje uitgesneden. Wat een monnikenwerk ;)

Ik heb toevallig van elke stap een foto gemaakt, hier een klein overzichtje van iets vaags naar nog iets vagers ^^;


Schets bij vriendin gemaakt                                        Lagen ingekleurd                                   Silhouet van alleen papier

Eindresultaat!

Laat me weten wat jullie ervan vinden ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten