donderdag 5 juli 2012

Het is warm vandaag...

Op warme dagen zoals vandaag is mijn voornaamste bezigheid suf op de bank hangen. Ik had allerlei plannen voor mijn knipwerk 'Turtle city', maar het ligt nogsteeds op dezelfde plek op de piano...Hopelijk kan ik mij er morgen toe zetten, want veel werk is het niet meer.

Eerlijk gezegd ben ik vandaag een beetje inspiratieloos. Er liggen wel allerlei projectjes in mijn hoofd te sudderen, maar geen een daarvan is nog uitgewerkt. Ik kan je wel alvast verklappen dat het met een boel takken te maken heeft...^^

Laat ik voor vandaag dan maar gewoon een leuk plaatje posten van een city schommel. Het lijkt mij zo cool om zo'n schommel tijdens het shoppen tegen te komen! Dan ga ik gelijk op die schommel zitten, weer of geen weer (misschien alleen niet als ik een kort rokje aanheb, maar dan kom ik zeker later terug).

Weten jullie toevallig waar ik zo'n schommel in een Nederlandse stad kan vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten