donderdag 20 september 2012

Een huisje bouwen


Een huisstijl verzinnen die pubers aanspreekt en hun verleidt verder te kijken dan hun neus lang is. Dat blijkt stiekem nog best moeilijk te zijn. Al snel zit je op street/underground art, maar blijkbaar doen zoveel jongerenorganisaties dit, dat pubers daar met gemak doorheen prikken en niks meer aan vinden. En dat is juist wat we willen vermijden.
Dan heb je ook het probleem jongens/meisjes nog, want je wilt niet een groep buitensluiten. Het moet dus voor beide aantrekkelijk zijn, dus geen voetbal en geen roze. 
En wat dacht je van verschillende leeftijden binnen de doelgroep. Brugklassers hebben andere smaken dan examenklassen. Hoe bereik je de hele groep?

Voorlopig vestigt ik mij hoop op de 4 scholieren die meehelpen in dit project. Hopelijk hebben zij een duidelijke stijlvoorkeur, en hierop ga ik de huisstijl dan op baseren. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden (en of het goed aanslaat). Morgen mag ik in iedergeval onder schooltijd legaal facebooken en twitteren, want de pagina's voor crowdsourcing gaan online! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten