dinsdag 17 juli 2012

Verjaardag nr. 1

Ik slaap vannacht weer in mijn eigen vertrouwde bedje. Gister was mijn lieve vriendje jarig, daarom was ik wat langer weg dan normaal. Hij is alweer 21, en over minder dan een maand ben ik dat ook! Wat vliegt de tijd toch.

Zoals jullie misschien al meegekregen hadden heb ik Cookie Monster cupcakes als traktatie gemaakt, wat volgens mij bij iedereen goed in de smaak viel.^^ Mijn zwager had ook nog een cheesecake gemaakt ("alleen krijg ik hem nooit op, daarom neem ik het maar mee hiernaartoe"), wat heerlijk was. Ik wil toch kijken of ik zo'n kaastaart voor mijn eigen verjaardag kan maken.

Het eindresultaat van Cookie Monster,


















en mijn kadootje voor hem; een eigen silhouet.


We geven elkaar een abonnement op Burgers Zoo, zodat we daar een jaar lang allebei plezier van hebben. Binnenkort verschijnen vast de eerste dierenfoto's op deze blog ^^.

Verder ben ik vandaag weer de hele dag opzoek geweest naar vakanties, maar het is weer gefaald. Waarom is alles toch zo duur... Heeft iemand hier leuke vakantietips? Ze zijn meer dan welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten