dinsdag 3 juli 2012

Back online

Home sweet home again, ofwel, ik ben weer actief op mijn blog. Vriendjes vragen nou eenmaal veel aandacht, en de mijne verdient ook die aandacht (niet altijd hoor! (ik weet dat hij dit ook leest, hè schat? ^^)).

Afgelopen paar dagen weer veel gedaan; rond de 40 kilometer gefietst, Diablo 3 gespeeld, gewinkeld in Tiel (niks gekocht want ik ben blut), Süskind gezien (wat een rot einde heeft maar is verder wel een goede Nederlandse film), foto's van katten gemaakt en naar het Openlucht Museum Arnhem geweest samen met een vriend om daar te fotograferen.

Ik zal niet alles in een bericht te posten, omdat je anders door de bomen het bos niet meer ziet.
Vandaag dus de kattenfoto's ^^ Mijn schoonouders zijn gek op dieren, dus er loopt genoeg in huis rond om leuke foto's te maken. Hier een paar foto's die ik gisteravond heb gemaakt;



 
 

Zijn ze niet schattig? ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten