zondag 10 juni 2012

Eigen kleine moesbalkon

Voor mijn kamer op zolder zit een kleine balkon, die we al die jaren eigenlijk alleen gebruikte om de was te drogen of bij de buren te gluren. Maar sinds een paar dagen heeft hij een totaal andere functie gekregen. Het is een moesbalkon geworden!

Een paar weken geleden waren mijn ouders en ik planten aan het shoppen voor de tuin, toen we daar een 1m x 1m tuinbak zagen staan met 12 vakjes erin. Dit is perfect om je eigen kleine moestuin te hebben zonder veel gedoe. Mijn ouders vonden het geen probleem om dit op het balkon te doen, en zo heb ik nu zowaar een eigen moestuin (samen met mijn zusje)!

Afgelopen dagen hebben we het neergezet en plantjes voor gekocht, en omdat het vandaag eindelijk weer eens mooi weer was (waar ik altijd heel vrolijk van wordt^^) heb ik er een foto van gemaakt. Zoals je ziet heb ik nog drie vakjes over, nog even goed zoeken wat daar komt.

Zie hier mijn nieuwe trots ^^ (hopelijk blijft alles leven, normaal gesproken ben ik alleen goed met orchideeën...)

v.o.n.b. Aarbeien (losse pot), Knoflook bieslook, paprika, framboos, cherrytomaatjes
Maggikruid (het bestaat dus echt!)
Marokkaanse munt, tuinkers, sla, sla
Peterselie, radijs, sla, sla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten