maandag 11 juni 2012

Don't dream your life, live your dream

Afgelopen week kwam ik deze muursticker tegen. Precies met de uitspraak die ik zelf ook altijd gebruik (en probeer na te leven) ^^. Gistermiddag heb ik het samen met mijn vader heel voorzichtig op de muur geplakt, en hij zit er helemaal recht op :D. 
Ik denk dat ik later in elke kamer van mijn huis wel ergens een inspirerende tekst wil hebben, zodat ik ook in mijn creatief mindere dagen altijd ergens door geïnspireerd kan worden.

Heb jij een inspirerende tekst ergens in je huis?



2 opmerkingen:

  1. What you are writing here is so imprtant.
    You decide what you want to do with your life.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think it's very important to remember this quote always. The only problem for me is that I don't know exactly what the dream is that I want to follow...

    BeantwoordenVerwijderen