vrijdag 24 augustus 2012

Gestolen schilderijen

Dankzij een klasgenoot ben ik The Spiral tegengekomen. Dit is een nieuwe tv-serie en een online/reality game ineen, wat vanuit mijn vakgebied gezien zeer interessant is. Het is ook nog eens groots aangepakt, maar liefst 6 landen werken hieraan mee. 2 september is de eerste aflevering, maar je kan nu al meedoen met het onlinegedeelte.

Voor Online Galerij heb ik ook een uitgebreidere verhaal geschreven over The Spiral, zeker leuk om te lezen als dit concept je aanspreekt.  ^^


~----------~

Ik ben vandaag naar het Sluis & Bruggenfeest in Weesp geweest, waar ik nogal wat 2de-hands boeken heb kunnen scoren voor een prikkie. Helaas heb ik er geen foto's van gemaakt, en zit er nu ongv. 100 km vandaan (vriendje eist dit weekend weer aandacht op). Maandag volgt dus een uitgebreidere verslag van mijn nieuwe inspirerende boeken. ^^

Fijn weekend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten