vrijdag 20 juli 2012

Ville de l'amour

Ik ga met mijn vriendje op vakantie! ^^ Naar de stad van de liefde; Parijs.

Na heel veel uurtjes op teveel reiswebsites gezocht te hebben is het uiteindelijk 6 dagen Parijs geworden. Vervoer; bus, slapen; 2 sterren hotel, verplaatsen in Parijs; Paris Visite pass. En dat rond de 300 euro p.p, ik vindt dat ik het netjes heb gedaan. Ook hebben we het voordeel dat we beide onder de 26 zijn, waardoor we bij veel musea korting hebben of zelfs gratis zijn! Heel misschien zit er zelfs een dag Disneyland Paris in...
Over 1,5 week vertrekken we al, ik kan niet wachten tot het zover is. ^^

In de Flow die nu in de winkel ligt is er toevallig aandacht besteed aan Parijs rond de jaren 20, en zit er een hele leuke poster van Parijs bij met tips. Zeker aan te raden om dit nummer kopen als je naar Parijs gaat (zoiezo is een leuk tijdschrift om te hebben ^^). De poster ga ik op een mooi plekje in mijn kamer hangen.


Paris, here we come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten