donderdag 26 juli 2012

Thee en geitjes

Ik heb gister 5 pogingen gewaagd om een blogberichtje online te zetten, maar blijkbaar had Blogger daar een andere mening over... Vandaar dat het vandaag een soort dubbele bericht wordt ^^.

Gister ben ik weer bij de Kringloopwinkel geweest. Alweer ja, maar deze keer omdat mijn zusje op de fiets ernaartoe wilde maar de weg niet wist...En laat ik toevallig daar tegen wat schattige kopjes lopen :).


















 Deze kopjes heb ik gescoord voor het hoge bedrag van............... 1,30 euro! Ik hou van zulke aankopen! ^^

Paar weken geleden heb ik ook nog kopjes van mijn oma gehad, deze zijn van DE. Ook superschattig, misschien koop ik er nog een paar bij.

~----------~

En als laatst, vandaag hebben we ons verlaat verjaardagskado aan mijn opa van 80 gegeven. Namelijk een nostalgisch dagje met zijn kleinkinderen. Zo hebben we dus vandaag onze opa en oma meegenomen naar de geitjesboerderij in het Amsterdamse bos, gezien we daar als kleine meisjes naartoe gingen. Ze hebben de kleine geitjes melk gegeven en korrels gevoerd, net zoals wij dat deden vroeger. Ze trokken wel aandacht tussen al die kleine kinderen! Ze zijn er in iedergeval achtergekomen dat je geen schone handen eraan over houdt ;).
Daarna zijn we naar de pannenkoekenboerderij gegaan, waar we een heerlijke grote pannenkoek hebben gegeten (ik had appel-kaneel, jummie^^). Zeker aan te raden om een nostalgisch te geven aan je opa/oma, voordat je het weet kan het misschien niet meer.

Volgens mij was dit in iedergeval een geslaagd verjaardagskado.^^

Kleintjes op de boerderij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten