maandag 9 juli 2012

De Primark oorlog...

Wauw! Na 1 maand al 400 viewers gehad op me blog ^^. Thanks everybody!
Voor mij zijn dat er veel, zeker als ik vergelijk met mijn vorige (gefaalde) blogs. Als jullie lieve mensen ook nog followers willen worden van mijn blog maak je mij nog veel blijer!

Mijn zusje is sinds een week officieel student, ondanks dat ze haar 1ste jaar MBO net goed heeft afgesloten. Ze heeft namelijk eindelijk haar week-OV ^^. Ik blijf het nogsteeds onzin vinden dat je op het MBO 18 moet zijn, terwijl je op HBO en WO je studenten-OV gelijk krijgt. Maar dat is een discussie voor een ander keertje.

We hebben de week-OV vandaag al goed misbruikt door naar Rotterdam Alexander te reizen, om daar het Alexandrium onveilig te maken. En dan met een winkel in het bijzonder; de Primark.

We gingen al met enige regelmaat naar de Primark in Zaandam (stuk dichterbij!), maar we wouden wel eens een andere winkel bekijken. Blijkbaar waren we niet de enige...
Toen we aankwamen zat het hele plein al vol met vrouwen/meisjes met allemaal papieren Primarktasjes. Eenmaal binnen leek het wel of er een bom ontploft was! Alsof er stond GRATIS, NEEM MIJ MEE!. Overal waren schappen leeg, stonden vrouwen in gangpaden en hoeken te passen (pashokje wachtrij; 45 min), liepen chagrijnige personeelsleden karren met spullen voort te duwen. Als we niet 1.45 uur ervoor hadden gereist was ik regelrecht naar de uitgang gelopen. Maar dat doe je dus niet als je zolang in een te koude sprinter heb gezeten. We hebben ons dus in de strijd gemengd, en mijn zusje is er beter vanaf gekomen dan ik. Dit is namelijk mijn (enige!) aankoop bij de Primark geweest vandaag;

Maar hij is wel leuk (en maar 1,50 euro!!)! Het is een theedoek, maar ik ga er een schort van maken.
I love it ^^.

Na de Primark oorlog zijn we de rest van Alexandrium nog doorgelopen, en heb ik nog een leuke jumpsuit bij de NewYorker gescoord (natuurlijk ook in de sale). Laat de zon maar komen!


Als je de Primark oorlog even vergeet, was het een gezellig geslaagd zusterdagje op een regenachtige maandag in juli ^^.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten