vrijdag 22 juni 2012

Boekenmiddag

Vandaag ben ik naar een van mijn favoriete plekjes van de stad geweest; de bibliotheek. Helaas hebben ze niet altijd de nieuwste boeken, of de boeken die ik juist wilde hebben zijn dan net uitgeleend. Maar op dagen zoals vandaag, als ik de tijd heb, vindt ik het heerlijk om door de bieb te zwerven. Hier en daar een boek pakken en het doorbladeren, en voordat ik het weet heb ik weer veels te veel boeken vast.
Blijkbaar had ik vandaag behoefte aan veel doe-het-zelf boeken, zie hieronder maar mijn nieuwe (geleende) boeken:

P.S. I made this is een boek van de website P.S. I made this (zeker waard om even te googlen). Leuke inspirerende DIY, ik heb er al wat dingetjes in gezien die ik met een paar aanpassingen zelf ga maken ^^.















Een boek vol met leuke origami, maar de standaard kraanvogels vindt je hier niet in (volgens mij..). Wel schoenen, beren, tasjes enz.



Gezien ik begonnen ben met silhouetten snijden, vindt ik dit boek interessant. Er staan een aantal tips in en veel leuke plaatjes. Een nieuw idee voor een silhouet ligt trouwens al te broeden...
















Als je handig met de naaimachine bent, en je wilt wat leuke dingen in je woon/slaapkamer hebben, is het zeker waard om de Tilda boeken eens door te bladeren. Ook staan er leuke dingen in om kado te geven!















High tea is fijn, eigen thee uit tuin is nog fijner, en als je dan ook nog je eigen gebakjes erbij hebt, wat wil je dan nogmeer?















Ik ga lezen, adieu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten